My HeyDay

Sometimes I think it is my mission to bring faith to the faithless, and doubt to the faithful


Volar


JTS_2400, originally uploaded by DanielVentura.

Veient fotos del Dani Ventura, amb qui vaig treballar molt i molt de temps (amb molts bons records), m'he trobat aquesta postaleta que va fer ell en una de les seves escapadetes aèries per montserrat.

Encara recordo el meu batejament aeri: em va deixar pil.lotar la nau una bona estona, fent-la girar i deixant que els comandaments s'estabilitzesin solets. Era un goig volar. Va ser una de les meves millors experiències a la vida. Encara recordo com vam volar molt a prop de Montserrat, i allò no tenia preu.

He trobat que darrerament la gent de la meva generació viu amb una sobtada nostàlgia del passat. I no ho entenc massa, però també em passa. Es com si ens diguessim: "què feliços erem abans, quan tot era tan fàcil, i què malament ens ho hem muntat amb tota la llibertat que em tingut...". Però segurament és un procés natural. I als 28, ja toca. ^_^

1 Responses to “Volar”

  1. # Blogger zarevitz

    "I no ho entenc massa, però també em passa."

    A mí me pasa igual. Será eso, cosas de la edad. :)  

Post a Comment



Poldavo (Alex). Get yours at flagrantdisregard.com/flickr

© 2006 My HeyDay | Blogger Templates by GeckoandFly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.

Estadí­sticas