My HeyDay

Sometimes I think it is my mission to bring faith to the faithless, and doubt to the faithful


Estamos mejorando la nave

Nota a la tripulación: Estamos mejorando la nave

El día 1 necesité 20 minutos para recorrer esos 2,1 km. Y me dolía muchísimo todo al terminar. Me dolía hasta respirar.

El día 3 necesité sólo 10 minutos para esos 2,1 km. El "dolor posterior" duró sólo 5 minutos.

Creo que he descubierto un músculo nuevo. O eso o es un hueso roto.

Cal.: 160
Dist: 2.111m

Más info: en el pedometer (¡gran página!)

A partir de la siguiente semana: ida y vuelta (3,7km)

Labels:

9 Responses to “Estamos mejorando la nave”

  1. # Blogger idp

    O_o estic patidifusa!

    ets el meu heroi!!!! Dame una A: aaaaa! Dame una L: lllll Dame una E: eeee and so on :)  

  2. # Anonymous Anonymous

    patidifusa té algo a veure amb Almodovar?

    Per cert heu vist els 2 programes que ha fet tv3 a Maragall i Montilla... que raros que són els 2... Maragall com el pijo y Montilla com el chico del pueblo. Interessant, amics :)

    Alex.. .vols un massatgista?  

  3. # Blogger Alex Guerrero

    Què rara què és TV...

    I si, vull massatgista. :)

    M'em vaig a correr un altre cop que no es quedi aquest programa en una altra de les meves promeses que duren 2 díes (pero de nit fa por a new haven... shooting!)  

  4. # Blogger Alex Guerrero

    Hoy 30 minutos y 4,2 kilómetros. HOOO-RAY!!!!  

  5. # Blogger Laia Balcells

    molt be, alex. m'encanta haber-te encomanat una de les meves obsessions.
    soc perillosa, tens sort de que marxo aviat, sino aviat et veig netejant compulsivament el teu pis;)


    per cert, ja t'explicare una anecdota que tinc, pero realment avui m'he adonat que o soc realment molt sensible a les olors o un noi que conec es posa un pot de colonia sencer al cos abans de sortir de casa...  

  6. # Blogger Laia Balcells

    esto del pedometer es mu complicado para mi, no lo se hacer!  

  7. # Blogger Laia Balcells

    retiro lo dicho. ya lo aprendi!  

  8. # Blogger Unknown
  9. # Blogger Unknown
Post a Comment



Poldavo (Alex). Get yours at flagrantdisregard.com/flickr

© 2006 My HeyDay | Blogger Templates by GeckoandFly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.

Estadí­sticas